CASE STUDY – vinil za komercijalnu upotrebu, Noriel bebe, Bukurešt – reklamacija
Koji pod odabrati za prodavnicu?
„Noriel Bebe“ je rumunski lanac prodavnica dečije opreme, pa se u skladu sa tim vršio i odabir poda. Vodilo se računa da svi elementi prostora asociraju na dečiji svet (pruge, različite boje, itd.), a da je pri tom pod izdržljiv i jednostavan za održavanje.
U ovom slučaju, odabran je Acczent Excellence 70 Ruby, kojeg karakterišu izdržljivost u uslovima visoke frekventnosti i velike mogućnosti kombinovanja boja i dezena.

PROJECT HIGHLIGHTS
GODINA UGRADNJE
2015
TARKETT REŠENJE:
Acczent Excellence 70 Ruby
TARKETT PARTNER I UGRAĐIVAČ:
„Ipsal“, Bukurešt
PROJEKTNI TIM / ARHITEKTA / DIZAJNER:
„Ipsal“, Bukurešt
ZAHTEVI PROJEKTA:
- Funkcionalna i ekonomična podna obloga
- Veseli, svetli dezeni, koji čine prostor veselim
- Jednostavno i jeftino održavanje

Međutim, ova priča počinje s kraja, tj. tek nakon ugradnje podne obloge…

Reklamacija poda
U ovom slučaju, nedugo nakon ugradnje, Tarkett dobija poziv da je pod lošeg kvaliteta i izazov počinje.
Gledajući na reklamacije kao na prilike za poboljšanja, Tarkett tim odlazi na lice mesta, kako bi se ustanovilo u čemu je problem. Odmah je bilo jasno da pod nije adekvatno održavan i da je upravo u tome i ključ rešenja.

Rešenje reklamacije
Brzo se pristupilo rešavanju problema: pozvan je „Diversey Romania“ tim, koji je uz pomoć odgovarajućih mašina i hemijskih sredstava uklonio nečistoće sa poda.
Tokom „akcije“, korišćene su TASKI mašine za ribanje podova, koje inače Tarkett preporučuje za čišćenje i održavanje komercijalnih vinil podnih obloga. Na veliko zadovoljstvo svih, prodajni prostor je uspešno očišćen, a klijentu je detaljno objašnjeno kako ubuduće treba da nastave sa održavanjem podova.

Održavanje podova
Da bi podna obloga bila funkcionalna na duži rok, potrebno je i adekvatno ODRŽAVANJE, a ono isključivo zavisi od korisnika i njegove spremnosti da nakon ugradnje proizvoda preuzme odgovornost i zaštiti svoju investiciju.

O značaju održavanja podova govori i podatak da inicijalni troškovi nabavke i ugradnje čine samo 8% troškova tokom životnog veka proizvoda, dok preostalih 92% čine troškovi čišćenja i održavanja! Izuzetno je važno da klijenti od početka imaju sve informacije o određenoj podnoj oblozi da bi se na vreme izbegli problemi. U tom slučaju neće doći do neprijatnih iznenađenja i vaš pod će dugo vremena biti kao prvog dana!

DA LI STE ZNALI?
Da li ste znali da 80% svih prljavština ulazi spolja? Na primer, ako 1.000 ljudi dnevno ulazi u zgradu tokom tri nedelje, unese:
- 10-15 kg peska i ostalih nečistoća tokom suvog vremena
- 100 – 150 kg peska i ostalih nečistoća tokom vlažnog/mokrog vremena
To su ogromne količine prljavštine, koje značajno mogu oštetiti čak i najotpornije podne obloge. Stoga je održavanje poda prvi i osnovni korak u održavanju čitavog prostora! Pored toga, važno je navesti još neke preventivne mere:
- Pravilno postavljanje efikasnih ulaznih otirača adekvatnih dimenzija na svim ulazima u objekat – na ovaj način se može izbeći 90% prljavštine
- Izbor pravog proizvoda za određenu vrstu prostora.